Pristatymas
Mes stengiamės suteikti Jums paprastą bei greitą apsipirkimo patirtį mūsų elektroninėje parduotuvėje! Prekių pristatymo terminas priklauso nuo prekės ir šalies, kurioje prekė gaminama / sandėliuojama. Kiekvienu atveju prekių pristatymo terminas yra nurodomas šalia prekės.
- Nuo 100 € pirkinių krepšelio vertės prekes pristatysime
nemokamai, žemiau šios sumos mokėsite fiksuotą 5 € siuntimo mokestį;
- Prekės pristatymo statusą galite stebėti savo profilyje
apie pasikeitimus būsite informuoti el. paštu;
- Prekes pristatome per DPD kurjerius ar kitą ekspedijavimo
agentą (iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas);
- Jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei 31.5 kg.,
turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Prekės iki 31.5 kg.
yra pristatomos iki kliento durų. Sunkesnėms ar nestandartinių gabaritų
prekėms rekomenduojame užsisakyti krovos darbus - užnešimo paslaugą. Ši paslauga
papildomai kainuoja 20 €. Jeigu paslauga nebuvo užsakyta, siuntą neša
gavėjas kartu su DPD kurjeriu. DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista šio nešimo metu. Klientas privalo pasirūpinti / įsitikinti, jog baldai tilps per praėjimus
ir juos bus įmanoma užnešti. Maksimalus leidžiamas krovos darbų - užnešimo paslaugos svoris - 80 kg. Šią paslaugą galėsite pasirinkti pirkimo / užsakymo metu;
- Dažniausiai baldai yra pristatomi nesurinkti (nebent
nurodyta kitaip), dėžėse, tačiau prie baldų yra pridedama surinkimo
instrukcija, furnitūra;
- Prekei/-ėms pasiekus mūsų sandėlį gausite pranešimą elektroniniu paštu;
- Išsiuntus prekę/es gausite dar vieną elektroninį laišką su siuntos numeriu;
- Pristatymo dieną iš DPD gausite trumpąją žinutę su pristatymo informacija bei preliminariu laiku. Paspaudus trumpąją nuorodą galėsite sekti bei valdyti siuntos pristatymą (smulkesnes siuntas galėsite nukreipti į Jums patogų paštomatą ir pan.);
- Prekę/es taip pat galite atsiimti iš mūsų fizinės parduotuvės Šiauliuose, Pramonės 23L;
- Jei prekę/-es įsigijote kaip juridinis asmuo (įmonė), originalią sąskaitą - faktūrą Jums atsiųsime elektroniniu paštu po prekės išsiuntimo;
- Prekės į Kuršių Neriją nemokamai pristatomos
prisikaupus tinkamam užsakymų kiekiui. Jei turite galimybę, prekes
greičiau galite atsiimti nuo perkėlos, kai baldai būna vežami Klaipėdoje. Prašome susisiekti asmeniškai, jei svarbus tikslus pristatymo terminas į Kuršių Neriją;
- Svarbu - priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite
siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą
siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių
perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės
išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai
pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos
perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė
(pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės
(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą bei persiųskite šią informaciją mums elektroniniu paštu. Jums neatlikus šių veiksmų, mes
pasiliekame teisę neprisiimti atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu
tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- Prekė netiko ar nepatiko? Jokių problemų! Galite grąžinti netikusią / nepatikusią prekę per 30 kalendorinių dienų - grąžinimo išlaidos tenka pirkėjui (nebent grąžinama nekokybiška prekė). Visos prekių grąžinimo sąlygas rasite čia.
Turite klausimų dėl pristatymo? Susisiekite
jau dabar, atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus!