Stilingų baldų ir namų aksesuarų

elektroninė parduotuvė

Pristatymas


Mes stengsimės suteikti Jums malonų ir paprastą apsipirkimą mūsų elektroninėje parduotuvėje! Prekių pristatymo terminas priklauso nuo prekės ir šalies (vidutiniškai 30 darbo dienų), kurioje prekė gaminama. Kiekvienu konkrečiu atveju prekių pristatymo terminas yra nurodomas šalia prekės.

  • Nuo 100 € pirkinių krepšelio vertės prekes pristatysime nemokamai, žemiau šios sumos mokėsite fiksuotą 5 € siuntimo mokestį;
  • Prekės pristatymo statusą galite stebėti savo profilyje apie pasikeitimus būsite informuoti el. paštu;
  • Prekes pristatome per DPD kurjerius ar kitą ekspedijavimo agentą (iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas);
  • Jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei nei 30 kg., turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Prekės iki 31.5 kg. yra pristatomos iki kliento durų, sunkesnėms ar nestandartinių gabaritų prekėms rekomenduojama užsisakyti užnešimo paslaugą. Ši paslauga papildomai kainuoja 20 €. Jeigu paslauga nebuvo užsakyta siuntą neša gavėjas kartu su DPD kurjeriu. DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista nešimo metu. Klientas privalo pasirūpinti, jog baldai tilps per praėjimus ir juos bus įmanoma užnešti. Maksimalus leidžiamas užnešimo paslaugos svoris - 80 kg.;
  • Dažniausiai baldai yra pristatomi nesurinkti (nebent nurodyta kitaip), dėžėse, tačiau prie baldų yra pridedama surinkimo instrukcija, furnitūra;
  • Prekei pasiekus mūsų sandėlį mūsų klientų aptarnavimo centras susisieks su jumis telefonu arba elektroniniu paštu bei suderins pristatymo datą;
  • Prekės į Kuršių Neriją nemokamai pristatomos prisikaupus tinkamam užsakymų kiekiui. Jei turite galimybę, prekes greičiau galite atsiimti nuo perkėlos, kai baldai būna vežami Klaipėdoje;
  • Svarbu - priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes pasiliekame teisę neprisiimti atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • Jei prekė jums netiks ar nepatiks, galite ją grąžinti per 30 darbo dienų, nuo prekės pristatymo jums. Siuntimo bei grąžinimo išlaidos liks Jums. Visos prekių grąžinimo sąlygas rasite čia.

Turite klausimų dėl pristatymo? Susisiekite jau dabar, mes pasiruošę Jums padėti!