Pristatymas
Mes stengsimės suteikti Jums malonų ir paprastą apsipirkimą mūsų elektroninėje parduotuvėje! Prekių pristatymo terminas priklauso nuo prekės ir šalies (vidutiniškai 30 darbo dienų), kurioje prekė gaminama. Kiekvienu konkrečiu atveju prekių pristatymo terminas yra nurodomas šalia prekės.
- Nuo 100 € pirkinių krepšelio vertės prekes pristatysime
nemokamai, žemiau šios sumos mokėsite fiksuotą 5 € siuntimo mokestį;
- Prekės pristatymo statusą galite stebėti savo profilyje
apie pasikeitimus būsite informuoti el. paštu;
- Prekes pristatome per DPD kurjerius ar kitą ekspedijavimo
agentą (iki tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas);
- Jei Jūsų užsakyta siunta yra sunkesnė nei nei 30 kg.,
turėsite padėti kurjeriui ją iškelti iš automobilio. Prekės iki 31.5 kg.
yra pristatomos iki kliento durų, sunkesnėms ar nestandartinių gabaritų
prekėms rekomenduojama užsisakyti užnešimo paslaugą. Ši paslauga
papildomai kainuoja 20 €. Jeigu paslauga nebuvo užsakyta siuntą neša
gavėjas kartu su DPD kurjeriu. DPD neatsako, jei siunta buvo pažeista
nešimo metu. Klientas privalo pasirūpinti, jog baldai tilps per praėjimus
ir juos bus įmanoma užnešti. Maksimalus leidžiamas užnešimo paslaugos svoris - 80 kg.;
- Dažniausiai baldai yra pristatomi nesurinkti (nebent
nurodyta kitaip), dėžėse, tačiau prie baldų yra pridedama surinkimo
instrukcija, furnitūra;
- Prekei pasiekus mūsų sandėlį mūsų klientų aptarnavimo
centras susisieks su jumis telefonu arba elektroniniu paštu bei suderins
pristatymo datą;
- Prekės į Kuršių Neriją nemokamai pristatomos
prisikaupus tinkamam užsakymų kiekiui. Jei turite galimybę, prekes
greičiau galite atsiimti nuo perkėlos, kai baldai būna vežami Klaipėdoje;
- Svarbu - priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite
siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą
siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių
perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės
išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai
pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos
perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, kuris pristatė
(pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės
(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes
pasiliekame teisę neprisiimti atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu
tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- Jei prekė jums netiks ar nepatiks, galite ją grąžinti per 30 kalendorinių dienų, nuo prekės išsiuntimo jums. Siuntimo bei grąžinimo
išlaidos liks Jums. Visos prekių grąžinimo sąlygas rasite čia.
Turite klausimų dėl pristatymo? Susisiekite
jau dabar, mes pasiruošę Jums padėti!